Monday 19 March 2012

Sedangkan pantai turut berubah....

Ahhh..... lega....
Rasanya semakin hari aku jadi semakin tenang pula...
Persekitaran aku ni banyak membantu. memang aku akui pada mulanya aku agak stress dan masih dalam keadaan nak menyesuaikan diri. Tapi hari ni rasa mcm lega jer... mungkin sebab tak payah ajar dari hari jumaat sampai hari Isnin... hahahahaha... nak tahu kenapa????
Bila sampai di sekolah baru ni rasanya aku patut memulakan sesuatu. Cari apa yang dah hilang dalam hidup aku sebelum ni..... kalau dulu hanya asyik fikirkan sekolah ja.... mungkin sekarang masa untuk fikirkan benda lain pula... ha... rasanya aku akan mula menyusun jadual harian aku dengan lebih baik lagi... mungkin impian nak ke Istanbul boleh tercapai tahun ni.... insyaallah...
Apa2 pun hari ni memang best....

No comments:

Post a Comment

Its me...

The Life Journey Begins... Slideshow: Its’s trip from Pinang, Malaysia to 7 cities Kuala Lumpur, HCMC (near Ho Chi Minh City, Vietnam), Georgetown, Bukit Bendera (near Batu Ferringhi, Pulau Penang), Shah Alam, Jertih (near Kota Bharu, Kelantan) and Alor Setar was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.